فوتسال و فوتبال سیمین شهر

وبلاگ-کد لوگو و بنر

سلام به همه دوستان گل و عزیز:

دوستان برای کمک به ما لطفا با نظرات خود مارا یاری کنید ، ان شا الله با استعانت از خداوند وبلاگی در خور لیاقت شما خواهیم ساخت .

 

نظرات شما راهی برای پیشرفت ماست ، منتظرتونیم

اگر شما نیز اخبار و مطلب مفید در مورد شخص یا هر چیز فوتسالی یا فوتبالی دارید در اختیار ما بگذارید تا با نام شما در وب قرار داده بشود با نهایت تشکر 09114256728

این شماره تلگرام ماست.

با تشکر تیم مدیریت وب فوتسال سیمین شهر



[ دو شنبه 9 آذر 1398 ] [ 11:58 ] [ شمس الدین حنفی ] تیم پشتیبانی : محر [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
مرتضی 9:21 - 1394/11/2/5
موفق باشی دوست عزیز
پاسخ:تشکر

مدیریت سایت بزرگ مگا لینک 11:13 - 1394/9/18/3
خوب یه سری هم به من بزن، خوشحال میشم.. http://megalink.ir/
پاسخ:چشم عزیزم موفق باشی

نازنین زهرا 10:58 - 1394/9/18/3
عزیزم می دونم افزایش بازدید خیلی هزینه داره من تو وبلاگم راهکاری اراده دادم بدون هزینه می تونی بازدیدهای وبلاگت زیاد کنی خوشحال می شم به وبلاگ من سر بزنی
پاسخ:سلام ممنونم که سر زدید ولی من به اندازه نیاز بازدید کننده دارم حتی بدون هزینه ، بدون زدن بنر و تبلیغات گسترده

علیرضا 12:24 - 1394/9/16/1
سلام عزیزم مطالب وبلاگت خیلی توپپپپپ و عالیه خوشحالم با وبلاگت آشنا شدم بیین دوست جون من وبلاگی دارم که در آن لیستی از وبلاگ های پرطرفدار را جمع آوری می کنم خوشحال می شم اسم وبلاگت تو این لیست باشه پس منتظرتم
همیشه موفق باشی

پشتیبان فنی 17:47 - 1394/9/15/7
وبلاگت خیلی عالی بود خیلی خوشم اومد ازش ارزشش داره براش وقت بگذاری بازدیدش بالا بره اما اگه یه روز بالا نیاد تمام زحماتت از بین می ره بهت پیشنهاد می کنم به وب سایت من سر بزن مطمئن باش ضرر نمی کنی موفق باشی دوست خوبم
پاسخ:ممنون جناب حتما


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بازگشت (1395/04/22 )
فوتسالی ها (1394/12/25 )
اطلاعیه (1398/12/24 )
خبر (1394/11/24 )