مصاحبه با بهروز آزم

فوتسال و فوتبال سیمین شهر

وبلاگ-کد لوگو و بنر
مصاحبه با بهروز آزم

سلام عرض میکنم خدمت شما حناب آقای آزم، خودتان را بیشتر برای ما و بینندگان وب فوتسالی ها معرفی کنید

-سلام علیکم خدمت شما آقای حنفی و همه بینندگان وب فوتسالی ها ، بنده بهروز آزم متولد سیمین شهر ( قارقی) به سال 1369 هستم

ممنونم بدون اتلاف وقت میرویم سراغ مصاحبه خودمان: سوال اولم این است که شما چگونه وارد ورزش فوتسال و فوتبال شدید؟

- بنده تنها به دلیل علاقه شخصی و استعداد و پشتکار خودم  وارد این رشته شدم و هیچ گونه واسطه ای نبود که مرا با این رشته آشنا کند

از اولین تیمی که برای آن بازی کردید برایمان بگید ، هم اکنون در کدام تیم هستید؟

- اولین بار در غالب تیم منتخب گمیشان در دوران راهنمایی بازی کردم و هم اکنون نیز در تیم فوتبال سیمین شهر که در مسابقات لیگ خزر بندر ترکمن بازی میکند حضور دارم البته فراموش نشود که برای تیم شهرداری و شورای اسلامی سیمین شهر زحمات زیادی کشیده ام

کاشف استعداد شما کیست؟؟ از مربیان خودتان برایمان توضیح دهید که چه کسانی بودند؟

- همانطور که قبلا گفتم کاشف و واسطه ای نبود که مرا به این رشته بیاورد ( خنده ) مربیان من جناب آقای قربان و نازی توماچ و آقای وکیلی بودند.

نهایت تشکر، عناوینی که بدست اورده اید تا به هم اکنون ، از آنها بفرمایید

- ( خنده طولانی) سالهای زیادی گذشته و عناوین زیادی کسب کردیم اعم از جام های رمضان و جوایز استانی و ... که دقیقا حضور ذهن ندارم

آیا در ورزش ایران و خارج از ایران الگوی خاصی دارید؟ که بخواهید از ان پیروی کنید؟

- در ایران از همه افراد حتی از دایی و کریمی و ... به آقای جلال قزل علاقه دارم

در خارج از ایران هم فقط ریوالدو

غذای مورد علاقه شما چیست؟ راستی ازدواج کرده اید؟

- در مورد غذا بیشتر بورگ ( ساندویچ ترکمنی ) را دوست دارم اما در مورد ازدواج تا اکنون حتی به آن فکر هم نکرده ام اما دیگر فکر کنم وقتش شده ( خنده طولانی )

مطلع شده ایم که در ورزش های رزمی فعالیت میکنید ، توضیح میدهید که چگونه با این رشته آشنا شدید ؟ چه عناوینی کسب کرده اید؟

- بله من به واسطه تمرینات سخت و لذت بخش برادرم که خود مربی بزرگ کیک بوکسنیگ بودند وارد این رشته شدم و عناوینی از قبیل دو قهرمانی استان و یک نائب قهرمانی کشوری در انتخابی تیم ملی را دارم

بسیار ممنونم آقای آزم که وقت شریفتان را در اختیار بنده گذاشته اید نهایت تشکر را دارم اگر حرفی برا ی گفتن دارید بفرمایید؟

تشکر میکنم از شما جناب آقای حنفی و آرزوی موفقیت میکنم برای وب فوتسالی ها واقعا وب خوبی دارید تشکر که آن را ایجاد کردید ، ارزوی موفقیت میکنم برای تمامی اهالی سیمین شهر به خصوص ورزشکاران ، موفق باشید

تشکر خداحافظ..

خداوند نگه دار شما ...

 

دوستان مصاحبه ای بود با بازیکن خوش اخلاق و بی حاشیه تیم سیمین شهر ( قارقی)

امیدوارم باب میلتان شده باشد ... با نظرات خود مارا همراهی کنید با تشکر



[ جمعه 13 آذر 1394 ] [ 11:10 ] [ شمس الدین حنفی ] تیم پشتیبانی : محر [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بازگشت (1395/04/22 )
فوتسالی ها (1394/12/25 )
اطلاعیه (1398/12/24 )
خبر (1394/11/24 )